מעצבים את הבית הטיפים לבחירת ריהוט לבית

 עיתון השבוע בנתניה 10.7.14.jpg  

 

 

מעצבים את הבית
הטיפים לבחירת ריהוט לבית

 

עולם הריהוט מציע היום חוויה שונה של פיתוח, שינוי ושדרוג של מערכות ריהוט הבית, ניתן לעצב כל פריט נגרות בהתאמה מושלמת עבורכם. 
ריבוי האפשרויות מאפשר לנו מרחב רב יותר לתמרון, כך שנוח יותר להביא את הקונספט העיצובי עליו חשבנו לידי ביטוי. עם זאת על כל המגוון ואולמות התצוגה המרהיבים רובננו עלולים להתקשות לבחור את מה שבאמת אתם צריכים.
בדיוק בשביל זה כתבתי עבורכם את 10 הטיפים שיעזרו לכם לבחור את הריהוט לבית.

 

1*מידות- בדקו את המידות המדויקות של חלל הסלון, של המפתחים והפריטים
שחשוב לכם שיישארו בו. בבואכם לבחור ריהוט מומלץ להצטייד בתוכנית של הדירה.
ניתן לצלם בטלפון הנייד את חלל הסלון שלכם, בצורה הזו תוכלו להעביר מידע רחב יותר למוכר ולהתאים ריהוט מתאים.
2*צבעים- ברכישת הריהוט לבית ההתלבטות הגדולה אם לקחת צבע נייטרלי או צבע בוהק וחזק, הקפידו לשמור על הריהוט הגדול בצבע נייטרלי ואת הצבעים הבוהקים להכניס באביזרים הקטנים. 
צבעים חזקים ודומיננטים על ריהוט גדול בחלל הסלון יכול לתת תחושה של עומס וכובד.
3*תו איכות – בדקו מאיזה חומרים עשוי הריהוט. העדיפו חומרים וטקסטורות שממעיטים להתלכלך ולהיפגע.  כמו כן, חשוב לבדוק את מקום הייצור של הריהוט ולקבל אחריות מפורטת של החנות לרהיט.
4*קונספט- בחירת הקונספט העיצובי של הבית הינו השלב החשוב ביותר לפני רכישת הריהוט, המגוון הרחב בחנויות הינו עצום וברגע בחירת הריהוט ניתן בקלות לבחור גם פריטי ריהוט שלא יתאימו לחלל הבית שלכם. חשוב  לזכור כי החלל בו מוצג הריהוט בחנות הרבה יותר גדול מהבית שלכם.
5*חווית האירוח -לצד תנאי השטח, קחו בחשבון את מספר הדיירים ואת תדירות האירוח. אם אתם מרבים לארח, חשוב שיהיו לכם פיתרונות ישיבה בסלון. כדוגמאת מערכות ישיבה של שניים במקום של שלושה מושבים או קומפוזיציה של ספת ר' אחת כתחליף למערכת ישיבה דו מושבית בנוסף לספה המרכזית.
6* חומרים- מומלץ להצטייד בבואכם לאולם התצוגה מהחומרים והצבעים של הבית, דוגמאת ריצוף או צבע הקיר/טפט יכול לסייע רבות בהתאמת הריהוט החדש לחומרים שקיימים בבית.
הקפידו לעבוד מול בעל מקצוע בחנות שמבין את הצרכים שלכם ומתאים עבורכם תכנונית ועיצובית את הריהוט החדש.
7* פינת האוכל- בחירת פינת האוכל דורשת התחשבות במקום הפנוי בבית עבורה. בבית קטן, מומלץ לבחור בפינת אוכל קטנה הניתנת לפתיחה במידת הצורך. שילוב של כסאות כבדים, עלול להיות בעייתי משום שיקטין את החלל ויקשה על הזזתם במקרה הצורך. גם כאן, חשובה הבחירה בבד הניתן לניקוי מפני שנטייתם של כסאות של פינות אוכל להתלכלך לא פעם. הקפידו על בחירת צבע שיתאים לצבע הסלון שלכם על מנת שפינת האוכל לא תראה מנותקת מיתר חלל המשפחה.
8* תחזוקה - זה הוא אלמנט חשוב לא פחות  מאסתטיקה. בחרו מערכות ישיבה שקלות לניקוי, כמו למשל, ספות עור, אם רכשתם ספות בד בדקו כיצד רוחצים או הבד, האם הכריות ניתנות לכיבוס. האם הספות בעלות רגליות שמאפשרות ניקוי הרצפה.
9* בחירת המזנון ומערכות אחסון אחרות: מזנונים ויחידות אחסון לבית הן עולם בפני עצמו. החל ממערכות גדולות ומגושמות  ועד מזנונים תלויי דמויי מדף גדול ונטולי מגירות ומקומות אחסון. לעיתים רבות, נוטים לבחור במזנונים גדולים לדירות קטנות בשל מחסור במקומות אחסון אחרים, אך שימו לב כי זה עלול לגרום לחלל להיראות קטן עוד יותר. כיום, בעידן בו ניתן לתלות את הטלוויזיות, ניתן לבחור במזון קל בעל מראה נקי ובעל מקומות אחסון נסתרים.
10* רכישת רהיטים צריכה להתבצע על פי שיקולי נוחות, עלות כספית והתאמה עיצובית.
לאחר ששלושת הקריטריונים נבחנו בקפידה, היו בטוחים כי הרכישה תהיה מוצלחת ופרודוקטיבית
מומלץ לשכור את שירותי מעצב פנים שיתאים עבורכם את מה שאתם צריכים ובכך יחסוך לכם זמן רב וכסף.

 

הכותב הוא איתי גידו, תכנון ועיצוב פנים
052-7976700 ItayGido
www.GIDO.co.il
פייסבוק: איתי גידו עיצוב פנים

צרו איתי קשר