מעצבים את הבית
משדרגים את חדרי הרחצה

 עיתון השבוע בנתניה 3.04.14.jpg 

מעצבים את הבית
משדרגים את חדרי הרחצה

חדרי האמבטיה וחדרי השירותים שהיו בעבר חללים אפורים, קטנים וזנוחים- שתוכננו כפינה צדדית ולא חשובה בבית, הפכו בשנים האחרונות לחללים מעוצבים המאובזרים בשכלולים ובחידושים טכנולוגיים ומלאי עיצוב והשראה, אותם נוכל לפגוש גם בדירות וגם בבתים. האמבט המפנק הפך למקום לרוגע ולהנאה- חלל אליו מגיעים בתום יום העבודה כדי להתרחץ, להירגע באווירה נינוחה ונעימה ובמרחב ריחני ומבושם המשדר ניקיון.
בכתבה זו הכנתי לכם טיפים ורעיונות לשידרוג חדר הרחצה בקלות והנאה.

 

1. במקום להחליף את חדר הרחצה שדרגו את המראה , על ידי החלפת דלתות לארונות או החלפת כיור וברז חדש ומעוצב.
פריטים אלו מהווים תכשיט של ממש ומקשטים כל חדר. כל אלו מתאימים גם לרענון חדר הרחצה וליצירת מקום בו אפשר להתפנק ולהירגע.
2.צרו נישות וחפו אותם באריחים צבעוניים. על ידי שיפוץ קל יחסית ניתן לבנות נישות בעומקים שונים, בתוך חדר הרחצה ולחפות אותם באריחי פסיפס צבעוניים. הם מוסיפים ערך איצובי ואף חוסכים מקום רב בחדר הרחצה.
3.  רכישה של אמבטיה חדשה לפעמים גם שיפוץ של אלמנטים נוספים  מסביב לה . כדי לחסוך את ההוצאה ,אתם יכולים לצפות מחדש את האמבטיה הקיימת  ולתת לה מראה  חדשה  שישדרג את החלל כולו. התהליך כולל שיוף של האמבטיה וציפוי מחדש במספר שכבות של חומרים  אפוקסיים ואקריליים שונים,שגם יוצרים מראה מחודש וגם שומרים עליה מנזקים עתידיים.
4. במידה ואתם לא זקוקים לאמבטיה מומלץ להסתפק במקלחון שחוסך מקום רב, ואם הלכתם לכאן אז  בהחלט ניתן לרכוש מקלחונים עם דלתות מתקפלות שעוזרות ליצור תחושה מאוורת יותר בחלל. ניאגרה סמויה עוזרת גם כן להפחית את העומס הויזואליבחדר האמבטיה ובנוסף לכך היא מייצרת מדף המשמש לאחסון או לדקורציה.
5. הארת מדפים ומראות באמצעות פסי הארה בצבעים שונים מאחורי המראה, יעניקו מראה מעוצב בתקציב נמוך יחסית.
6. שדרוג של אביזרים קטנים תמיד יעשה את העבודה- מתלה מגבות, ידיות הארונות, מעמד נייר הטואלט ואפילו האביזרים לסבון ומברשות השיניים. כל אלו יכולים להגיע בצורות מגוונות ומקוריות טובצבעים שונים, שיכולים מיידית לשדרג את מראה החלל ולתת לו נגיעה אישית ומקורית. התאימו את הביזרים לסגנון שאתם אוהבים ושימו לב שהם מתאימים זה לזה כדי שיצרו מראה שלם ואחיד.
7. היום קיים מבחר רב של מדבקות שעמידות במים ובלחות וגם רב שימושיות.
המדבקות גם קלות לשימוש וגם קלות לשימוש (התקנה מהירה ונוחה) העלות הלא יקרה של המדבקות מאפשר לקבל מראה חדש ורענן במינימום השקעה.
8. שימוש בציפוי טיח מינרלי ושליכטים בחדרי הרחצה משדרג את חדר הרחצה, ומקנה לו מראה מיוחד. עם עמידות גבוהה לרטיבות ואינם אוגרים אוה ולכן מהווים פיתרון דקורטיבי אוטימטיבי לחדרי האמבטיה.
9. הקדימו לתכנן נקודות חשמל- הן יאפשרו חיבור נוח לאביזרים נלווים בזמן השימוש בחדר רחצה דוגמת מברשות שיניים חשמליות, מראה מגדילה עם תאורה ומכשיר לייבוש שער.
10. לפעמים כל מה שצריך הוא ניקיון יסודי- לא בכל המקרים צריך שיפוץ מקיף כדי לתת לחלל מראה רענן ומחודש. הוציאו את כל האביזרים החוצה מהחדר וקרצפו את הכלים הסינטריים, את הריצוף ואת המדפים. במקומות בהם התפתח עובש על הקירות קלפו את הצבע וצבעו מחדש בצבע עמיד ללחות. כדי לתת את הטאצ הסופי, צבעו מחדש את הקירות במקומות שאינם מחופים בקרמיקה.

 

הכותב הוא איתי גידו, תכנון ועיצוב פנים
052-7976700 ItayGido
www.GIDO.co.il
פייסבוק: איתי גידו עיצוב פנים

צרו איתי קשר