מעצבים את הבית
הטרנדים העיצוביים שישדרגו כל בית

 עיתון השבוע בנתניה 23.10.14.jpeg 

 

 

מעצבים את הבית
הטרנדים העיצוביים שישדרגו כל בית

 

רוח חורפית מתדפקת על החלון ונושאת עמה בשורות חדשות גם לחללי הבית - חלקן מגיעות היישר מתערוכות העיצוב המרכזיות שנערכו בשנה החולפת בלונדון, פריז ומילאנו, וחלקן מוכתבות על ידי קהל הצרכנים והמעצבים בשטח.


אז מה מצפה לנו בשנה הבאה?


10 הטרנדיים העיצוביים שישדרגו כל בית
1. פחות זה יותר- מינימלסטיות וניקיון החלל מאביזרים וריהוט עודף תופס תאוצה בעולם עיצוב הבית.
הרעיון העומד בטרנד העולמי "LESS IS MORE" הוא לאפשר את ה"במה" לריהוט הנמצא בחלל הבית ולשמש כפריט אומנותי מעבר להיותו פריט פרקטי יומיומי. תכנון ועיצוב ריהוט בהתאמה אישית יכול לשדר תחושה של יוקרה ומינמליסטיות ועם זאת חם משפחתי.
2. מטבח- המטבח המודרני הוא "לב" הבית לכן כדאי שהוא יהיה נוח, מזמין וביתי אך גם מעוצב ופרקטי.
ולכן ניתן לראות את המטבחים החדשים מעוצבים בקו נקי ועכשווי, בצבעוניות שכמעט ברובה בצבע לבן (צביעה בתנור) עם ידיות אינטגרליות לקבלת מראה מינימלסטי ויוקרתי.
שילוב של דלתות זכוכית בקלאפות או במגירות מעניק תחושה של מרחב וניקיון. גם מוצרי החשמל במטבח מככבים בשנים האחרונות והופכים להיות חלק אינטגרלי מתכנון ועיצוב המטבח.  
3. טפטים וקרניזים- פסיפס עשיר של צבעים, חומרים, מרקמים וטקסטורות המתחברים לכדי בית אחד. 
עולם הטפטים והקרניזים השתדרג מאוד בשנים האחרונות ומיטב החברות העולמיות מייצרות טפטים נחשקים ומעוצבים לבית.
4. הישיבה הסלונית- הטרנד עולמי בתחום הישיבה המשפחתית בסלון תופס תאוצה עם מערכות הישיבה המפנקות בצורת שזלונג מפנק לרביצה ושכיבה נוחה ומפנקת. כיום משפחות רבות מעדיפות את מערכות אלו בשל הרצון למשפחתיות , לקירבה בין בני הבית והחברים, לתחושה של יחד.
5. חול, בז' ושוב, לבן. הלבן על גווניו משדר טוהר. שימוש בצבעים ניטרליים בהירים מאוד, כמו גוני חול, בז' בהיר ואבן טבעית מקנים תחושות בסיסיות של שקט וניקיון פנימי וחיצוני. הצבע הלבן תופס גם השנה מקום של כבוד בעיצוב דירות היוקרה בארץ ובעולם.
6. נורות לד- הפכו לחלק אינטגראלי בעיצוב. נורות אלה הן גם חסכוניות מאוד והן גם מאפשרות משחקי תאורה משוכללים שלא היו כמותם
אל פסי התאורה ניתן לשלב גם מערכת RGB המאפשרת שליטה, באמצעות שלט, בעוצמת התאורה, בצבעוניות שלה, בהשתנות שלה וכד' ולשנותם מעת לעת בהתאם לאווירה הרצויה.
7. חדרי רחצה- צבעים בהירים בשילוב אריחים גדולים זה העיצוב החדש, אמבטיה פרי-סטנדינג וברז מפל היוצא מהריצוף יעניק מראה יוקרתי ומתוחכם.
8. ריצוף- האריחים הגדולים כובשים את העולם ומגיעים ישירות מתערוכות העולמיות ממליאנו ואיטליה, כיום ניתן למצוא אריחים בגדול מטר על מטר במגוון צבעים וטקסטורות, הטרנד שכובש השנה את נושא חיפוי וריצוף הבית הוא אריחי ענק בגודל שלוש מטר שמעניק מראה רחב יידים.
9.חלל פתוח- אופן ספייס הפך למילת יסוד בעיצוב בתי יוקרה ונופש, והקהל העולמי אימץ את הגישה שחלל פתוח מעניק תחושה של מרחב וגודל, היתרון הגדול הוא שיש קשר ודינמיקה בין כל דיירי הבית ויוצר הרמוניה עיצובית ופרקטית.
 10. משפחות רבות בוחרות להזמין ריהוט לבית אשר מעוצב ונבנה במיוחד עבורם. רהיטים אלה מקבלים אופי אומנותי וייחודי עבורם.
רהיטים בהזמנה אישית, בין אם מדובר על ריהוט עבור בית פרטי או בית עסק מאפשרים התאמה שלהם ללקוח באופן אישי בהתאם לטעם שלו, לצרכיו ולחלל אליו מיועד הפריט המוזמן.
חלק גדול וחשוב בעבודתו של המעצב הוא לבנות קונספט ייחודי ללקוח והבנה התכנונית והעיצובית לכלל הדירה.


הכותב הוא איתי גידו, תכנון ועיצוב פנים
052-7976700 ItayGido
www.GIDO.co.il
פייסבוק: איתי גידו עיצוב פנים

צרו איתי קשר