כל מה שרציתם לשאול, המתכנן ומעצב הפנים איתי גידו עונה

  עיתון השבוע בנתניה 7.10.14.JPG

 

 

כל מה שרציתם לשאול, המתכנן ומעצב הפנים איתי גידו עונה

קוראים יקרים, בשבועיים האחרונים קיבלתי פניות רבות מקוראים הרוצים להתייעץ בנושאים שונים בנושא עיצוב הבית.
לשימושכם האתר האישי של הסטודיו בדף העסקי בפייסבוק לשאול ולהתייעץ על כל שאלה או דילמה שיש לפני רכישת הדירה החדשה או השיפוץ.
בקונספט חדש כל שבוע אבחר שאלות שנשלחו ונענו דרך הפייסבוק להנאתם ושימושכם.

 

1. בטי: אני רוצה לשפץ את המטבח, אך לא יודעת מהיכן להתחיל- על מה אני צריכה להתמקד בהחלפת המטבח?
    איתי: שלום בטי, המטבח הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בתכנון חלל הפנים, ראשית בגלל ההוצאה הניכרת שכרוכה בו ושנית בגלל היותו מרחב חשוב באורחות החיים של הבית. לפיכך, לתכנון מוקדם של המטבח יש חשיבות עליונה במסגרת תהליך השיפוץ/בנייה.
על מנת לתכנן מטבח כראוי יש להתחשב בגורמים הבאים: האם מדובר במטבח פעיל ובאיזה היקף. מספר הדיירים/סועדים באופן קבוע בבית וגילם. מנהגי האירוח. חישוב שטחי המזווה והאחסון מזון ומשטחי עבודה, דלפק וכל זאת על פי הצרכים.

 


2. ורדית: רכשתי דירה עם סלון גדול ומרווח, ואני מחפשת פתרונות למלא אותו בצורה אסטטית ונעימה ולקבל תחושה אינטימית ורגועה ועדיין לשמור על מראה מודרניונקי, אשמח לפתרון אך אני יכולה להכניס חיים וצבע?
   איתי: ורדית שלום, מספר פתרונות להכניס חיים וצבע לסלון ועדיין לשמור על מראה מודרני ונקי הוא באמצעות טקסטיל וטקסטורה, וילונות נשפכים המכסים את האלומנים הקר וכריות בצבע עם טקסטורה מעניינת יכול לשדרג את החלל. כמו כן ניתן להכניס כורסא בודדת ומעניינת המוצבת בחלקו המרכזי של הסלון.

C:\Users\User\Desktop\השבוע בנתניה, כל מה שרציתם לשאול 1\DDD_0570.jpgC:\Users\User\Desktop\השבוע בנתניה, כל מה שרציתם לשאול 1\DDD_0570.jpg

 

3. אלון: חדר הרחצה שלנו נראה עייף וחסר ברק, והאמבטיה עם כתמי חלודה שרק גדלים עם הזמן- מה ניתן לעשות?
איתי: אלון שלום, כדי להכניס ברק וחיים לחדר הרחצה מומלץ לחפות את החדר באריחים גדולים ובהירים ובכל לקבל תחושה של גודל ומרווח, בנוסף לכף מומלץ ליצור קיר דקורטיבי במרכז הכיור.
את האמבטיה מומלץ להחליף לאמבטית אקרילית ובכך להנות מבלי חשש מסדקים או חלודה הנגרמים מאמבטיית פח.

 

4. אלי: נכסנו לדירה חדשה אך אני לא יודע אך להתייחס לנושא התאורה, האם יש דגשים חשובים שאני צריך לדעת לפני רכישת גופי התאורה?
איתי: אלי שלום, התאורה משמשת כתאורה פונקציונאלית וגם כתאורה דקורטיבית
בנוסף, יש חשיבות רבה לשימוש בתאורה ירוקה, חסכונית בצריכת חשמל ולא מחממת (לחיסכון במיזוג), כחלק מתפיסת שמירת משאבי כדור הארץ והן לצרכי חסכון במשק הבית

  

5. קורל: הילדים אוהבים לשחק בחדר הילדים ובחדר המשחקים, אך אני מוצאת את עצמי מנקה כל יום יומיים את קירות החדרים, האם יש פיתרון לקירות נקיים בחלקו התחתון של הקיר?
איתי: קורל שלום, אכן חדר הילדים וחדר המשחקים מועדים להתלכלך יותר מהאזורים הציבוריים בבית. לכן, מומלץ לצבוע את חלקו התחתון של הקיר (עד גובה החלון) בצבע כהה או להדביק טפט מעניין ולתחום אותו בחלקו העניון במדבקת סרט סביב החדר או קרניז דקורטיבי מעניין. בכל תקבלי חדר מעוצב ופרקטי ונוח לילדים (וכמובן גם לך).

  
הכותב הוא איתי גידו, תכנון ועיצוב פנים/052-7976700 ItayGido
פייסבוק: איתי גידו עיצוב פנים/www.GIDO.co.il

צרו איתי קשר