מעצבים את הבית
האביזרים הקטנים שעושים שינוי גדול

 עיתון השבוע בנתניה 3.07.14.jpg 

 

 

מעצבים את הבית
האביזרים הקטנים שעושים שינוי גדול

 

אם חשבתם שסטיילינג לבית זה עניין גדול, אז לפניכם הטיפים שיעזרו לכם להעניק לבית מראה חדש ומעניין. באמצעות אביזרים קטנים אפשר לעשות שינוי גדול.

 

1*טפט- כיום ניתן למצוא מגוון טפטים בהדבקה פשוטה, החליטו על קיר דקורטיבי בבית וחפו אותו באמצעות טפט מעניין שיעניק השראה לדיירי הבית. כמו כן, ניתן למצוא מגוון גדול של מדבקות קיר שיכולים לשדרג כל קיר.

2*תאורה- מנורה עומדת בצד ספה יכולה להיות גם דקורטיבית וגם פרקטית, תרשו לעצמכם להכניס צבע או חומר מעניין לגוף המנורה והקפידו שגובהה יהיה עד גובה עיינים. בכך תקבלו גם נקודת צבע מעניינת בחלל וגם לקבלת תחושה של גובה בחדר המגורים.

3*קרניזים- להכנסת מראה יוקרתי ונקי ניתן כיום לרכוש קרניזים מוכנים לצביעה ולהתקינם בקדמת מסילת הוילון, כך תקבלו גם מראה בוטיק ומעניין וגם תסתירו את המסילה המותקנת לאורך החלון. לחדרי הילדים אפשר לבחור קרניזים מעוטרים ולצבוע אותם בכל צבע האהוב על ילדכם ובסלון קרניז נקי ולצבוע אותו בצבע חלל המגורים.

4*מזנון- אם המזנון נראה עייף ומיושן, ניתן לצבוע אותו ולהעניק לו מראה חדש. 
ידיות חדשות בהתקנה פשוטה ישדרגו את המזנון בקלות למראה מרענן. 

5*תמונות- תמונה אחת גדולה יכולה לתת את הטון העיצובי של הבית, הקפידו לנקות את הקירות מעשרות תמונות המפוזרות בקירות הבית ובחרו תמונה גדולה שתמוקם מעל הספה. בכך תעניקו שינוי גדול לקבלת מראה מרווח יותר של הבית.

6*כריות וטקסטיל- שטיח, כריות ווילונות הם התכשיטים של הסלון, הכנסת כריות חדשות או החלפת הישנות יעניקו מראה זוהר לסלון, גם את השטיח והוילונות אפשר לשדרג או לשלוח לניקיון- תופתעו, שטיפול קטן עושה שינוי גדול.

7* מראות- עוד דרך להקנות תחושת גודל בחלל היא להכניס מראות גדולות, מומלץ לתלות את המראה באזור  פינת האוכל עם מסגרת גדולה ובאמצעותה גם לתחום את אזור השולחן וגם להגדיל ויזואלית את אזור חדר המגורים.

8* צבע- צביעת קירות הבית יכולל לתת שינוי גדול, כיום גם לצבע יש תפקיד חדש והוא משמש כאביזר בפני עצמו. מומלץ לצבוע את כל הבית בגוון בהיר שיעניק מראה גדול ונקי וקיר מרכזי שצבוע באפקט מיוחד ורענן. 

9* זמן- הבית זקוק לתשומת לב כמו כל דבר שאתם אוהבים, הקצו לעצכם יום או יומים שבהם אתם פשוט מטפחים את הבית ומטפלים בכל מיני משימות שהשארתם מפסח שעבר. ניהול טוב של המשימות יתן לכם אינדיקטציה לכמות המשימות ולזמן הדרוש.

10*"LESS IS MORE" – לפעמים, פחות זה יותר. נקו מדפים והמעיטו בפרטים ודקורציות המפוזרים בחללי הבית. נסו לא להעמיס בפרטים ואביזרים ותנו למספר פריטים שבחרתם להדגיש לתת את האופי המיוחד אליו אתם שואפים.

 

הכותב הוא איתי גידו, תכנון ועיצוב פנים
052-7976700 ItayGido
www.GIDO.co.il
פייסבוק: איתי גידו עיצוב פנים

צרו איתי קשר